آفتاب

باهنر: رویش‌های جریان اصولگرا باید جایگزین ریزش‌ها شوند

باهنر: رویش‌های جریان اصولگرا باید جایگزین ریزش‌ها شوند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه رویش‌های زیادی در جبهه اصولگرایی وجود دارد، گفت که باید به گونه‌ای مدیریت شود که این رویش‌ها به تدریج جایگزین ریزش‌ها شوند.

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی و عسگراولادی از بزرگان جریان اصولگرا ظرف یک سال گذشته، گفت: این جزو سنت‌های الهی است و ظاهرا اینها جزو ریزش‌های انقلاب به شمار می‌آید اما از آن طرف ما رویش‌های زیادی داریم و باید طوری مدیریت شود که رویش‌ها بتوانند به تدریج و درست جایگزین ریزش‌ها شوند.

وی افزود: این داستان در همه انقلاب و در طول سی و چند سال گذشته از حضرت امام تا بقیه بزرگان انقلاب رخ داده است البته این دو رحلت در طول یک سال ثلمه سنگینی برای جامعه اصولگرایی بود اما معنایش این نیست که غیرقابل جبران است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: البته شاید ما نتوانیم به این زودی‌ها کسی را پیدا کنیم که جای آیت‌الله مهدوی کنی یا آقای عسگراولادی را بگیرد اما یک مجموعه می‌تواند همکاری و کمک کند که این خلاءها تا حدی جبران شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله ما تلاش می‌کنیم به وحدت اصولگرایی نزدیک شویم، خوشبختانه ما رویش‌های زیادی در جبهه اصولگرایی داریم که با تکیه بر آنها و تکیه بر فضل الهی کار را جلو می‌بریم.

انتهای پیام

کد N578350

وبگردی