آفتاب
/با ایسنا در نمایشگاه بیستم/

الله‌بداشتی: باید از کوچکترین روزنه‌های امید ایجاد شده در دولت استفاده کرد

الله‌بداشتی: باید از کوچکترین روزنه‌های امید ایجاد شده در دولت استفاده کرد

مشاور جوان رییس مناطق آزاد با بیان این‌که نسل جوان کشور در هشت سال قبل یا محترم شمرده نشد یا پاسخ مناسبی دریافت نکرد، اظهار کرد: جوانان امروز باید از کوچکترین روزنه‌هایی که در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است، استفاده کنند.

سعید الله‌بداشتی پس از حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بیستیمن نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که اگر امروز مدیریت رسانه‌ای را عهده‌دار بودید به چه مباحث و مسائلی بیشتر می‌پرداختید، اظهار کرد: اگر من امروز به عنوان روزنامه‌نگاری مستقل مدیریت رسانه‌ای را عهده‌دار بودم ،تلاش می‌کردم تا بیش از هر موضوعی از امیدها و آینده رو به جلو و افق روشن کشور به ویژه برای جوانان صحبت کنم.

وی با بیان این‌که پاسخ‌گویی به مطالبات نسل جوان یکی از نیازهای فوری و دغدغه‌های جدی برای امروز کشور محسوب می‌شود، گفت: جوانان ما نزدیک به هشت سال یا محترم شمرده نشدند یا لزوما" پاسخ مناسبی دریافت نکردند. امروز ما باید به نسل جوان خود این امید را بدهیم که می‌توانند در صحنه بمانند و برای فردای بهتر خود را آماده کنند.

مشاور جوان رییس مناطق آزاد در پایان گفت: جوانان امروز باید از کوچکترین روزنه‌هایی که در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است برای بهینه‌سازی وضعیت اجتماعی و اقتصادی خود استفاده کنند.

انتهای پیام

کد N578222

وبگردی