آفتاب
مختاباد در گفتگو با مهر:

با شهردار تهران رفاقت همه جانبه داریم/ در کلانشهرها انتخاب شهردار به عهده مردم است

با شهردار تهران رفاقت همه جانبه داریم/ در کلانشهرها انتخاب شهردار به عهده مردم است

عضو شورای شهر تهران گفت: با شهردار تهران رفاقت و همکاری همه جانبه داریم و تا جایی که در توانمان باشد کمک خواهیم کرد که اهداف مدیریت شهری پیشرفت داشته باشد.

عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر تهران با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درخصوص انتخاب شهردار توسط شورای شهر گفت: اینکه شهردار را شورای شهر انتخاب کند مطلوب تر است البته اگر مردم راسا شهردار را انتخاب کنند خود دارای مزایایی است که غیرقابل انکار می باشد.

وی افزود: در دنیا شهردار کلانشهرها توسط رای مستقیم مردم انتخاب می شوند، شهردار برنامه های خود را به مردم ارائه داده و مردم شهردار را انتخاب می کنند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه فضای شورا در شرایط فعلی دوستانه و همراه با تعامل است خاطرنشان کرد: نظارت در شورا بسیار جدی است و کار به طور کارشناسانه در حال پیشروی است.

مختاباد گفت: با شهردار تهران رفاقت و همکاری همه جانبه داریم و تا جایی که در توانمان باشد کمک خواهیم کرد که اهداف مدیریت شهری پیشرفت داشته باشد.

وی یادآور شد: کار اجرایی در تهران آنقدر کلان است که فرصتی برای چالش بین طیف های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در شورا وجود ندارد تنها ممکن است در طول انجام کار حواشی ای به وجود آید اما در مجموع 99 درصد وقت ما در کمیسیون های شورا صرف انجام پروژه های تهران می شود.

کد N577947

وبگردی