آفتاب

اخبار ضدونقیض از درمان «البغدادی» توسط اسرائیلی‌ها

اخبار ضدونقیض از درمان «البغدادی» توسط اسرائیلی‌ها

تسنیم نوشت:

برخی از حامیان گروه تروریستی داعش در توئیتر از درمان سرکرده این گروه زیر نظر چند پزشک متخصص اسرائیلی خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، برخی از حامیان داعش در توئیتر از تحت درمان قرار گرفتن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش زیر نظر چند پزشک متخصص اسرائیلی خبر داده‌اند.

یکشنبه گذشته وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای خبر داد که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در جریان عملیات گروه "عقاب‎های اطلاعاتی" که توسط نیروهای ائتلاف انجام شد، زخمی و تعداد دیگری از فرماندهان این گروه کشته شدند.

ابومحمد عدنانی٬ سخنگوی رسمی "داعش" نیز با انتشار متنی در توییتر تلویحا زخمی شدن ابوبکر بغدادی را تایید کرد و از مخاطبان خود خواسته بود برای سلامتی او دعا کنند.

پس از بمباران چندی پیش مواضع گروه تروریستی داعش در عراق که منجر به انهدام 10 خودروی حامل رهبران این گروه تروریستی شد، اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی منتشر شده است.

برخی گزارش‌ها از زخمی شدن البغدادی حکایت دارد و برخی دیگر حتی اعلام کرده‌اند که سرکرده داعش کشته شده و یا حتی برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «ابو مسلم الترکمانی» به عنوان خلیفه جدید این گروه تروریستی رسماً اعلام موجودیت کرده است.

با این حال هنوز هیچ مقام عراقی و یا آمریکایی و یا حتی هیچ رسانه معتبر منطقه‌ای خبر کشته شدن البغدادی را تایید نکرده‌اند.

4949

کد N577707

وبگردی