آفتاب

برگزاری نمایشگاه عکس «فریاد غزه» در نمایشگاه مطبوعات

برگزاری نمایشگاه عکس «فریاد غزه» در نمایشگاه مطبوعات

جنگ 51 روزه غزه در قالب نمایشگاه عکسی با عنوان "فریاد غزه" در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نمایشگاه عکس «فریاد غزه» که در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حال برگزاری است، مجموعا 91 عکس از 6 عکاس خبرگزاری‌های خارجی به نمایش گذاشته شده است.

اتفاقات جنگ 51 روزه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه از روز نخست این جنگ و حملات ابتدایی رژیم صهیونیستی تا روز پایانی این جنگ و شادی مردم غزه از پیروزی در این نبرد در نمایشگاه "فریاد غزه " در قاب تصویر به نمایش در آمده است.

این تصاویر مربوط به عکاسانی از جمله، محمد عابد، علی جدالله، آندرو مکونل، حسام سالم، خلیل حامرا، لفتریس پیتاراکیس، حاتم موسی، عادل هانا و یاسر کودیه است.

در پیام نمایشگاه «فریاد غزه» به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده، آمده است:بهترین نمونه از تاثیر مستقل عکس‌ها و بدون جنجال مفسران خبری، تاثیرگذاری بود که آنها در جریان جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی و فلسطینیان نوار غزه داشتند. شبکه های قدرتمند خبری که عمدتا در جهت منافع صهیونیست‌ها به حوادث منطقه نگاه می کنند به عادت همیشه سعی داشتند تا روایت خود را از جنگ اخیر به دنیا القاء کنند اما عکس های منتشر شده از حوادث 51 روز جنایات صهیونیست‌ها، این پیام را به جهانیان داد که اکنون زمان آن رسیده است تا این داستان تغییر کند.

انتهای پیام

کد N577480

وبگردی