آفتاب
حکیمی‌پور در غرفه ایلنا:

همایش بزرگ اصلاح‌طلبان در دی‌ماه برگزار می‌شود

همایش بزرگ اصلاح‌طلبان در دی‌ماه برگزار می‌شود

تلاش ما بر این خواهد بود که همه طیف‌های اصلاح‌طلب در همایش بزرگ اصلاح‌طلبان حضور داشته باشند. این همایش یک روز کامل زمان می‌برد و از تشکل‌های مرجع جریان اصلاحات و حتی جریان‌های اصلاح‌طلب بیرون از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این همایش دعوت خواهند شد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری كار ایران (ایلنا) بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در پاسخ به این سوال که تاکنون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چه اقداماتی در بحث انتخابات مجلس دهم انجام داده است؟ گفت: خوشبختانه در جریان اصلاحات انسجام لازم وجود دارد. شورای مشورتی آقای خاتمی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هریک کارهای خود را انجام می‌دهند ضمن اینکه هم‌پوشانی لازم را نیز با یکدیگر دارند.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اصلاح‌طلبان از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: کاری که ما در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دنبال می‌کنیم برگزاری یک همایش سراسری در دی ماه امسال است. در پایان جلسه روز یکشنبه، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کمیته اجرایی این همایش سراسری تعیین شد و جزییات این همایش را در آینده اعلام خواهیم کرد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کردد: تلاش ما بر این خواهد بود که همه طیف‌های اصلاح‌طلب در این همایش حضور داشته باشند. این همایش یک روز کامل زمان می‌برد و از تشکل‌های مرجع جریان اصلاحات و حتی جریان‌های اصلاح‌طلب بیرون از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این همایش دعوت خواهند شد.

حکیمی‌پور ادامه داد: اهداف این همایش در سه بخش عمده خلاصه می‌شود، یکی فراهم کردن زمینه حضور همه سلیقه‌های نظام در انتخابات مجلس، دوم اندیشیدن تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و سومین هدف این همایش نیز ایجاد انسجام و وحدت در جریان اصلاح‌طلب خواهد بود.

کد N577127

وبگردی