آفتاب

وزیر بهداشت:برنامه ای برای رئیس جمهور شدن ندارم؛ نه اهل سیاستم نه علاقمند به آن

وزیر بهداشت:برنامه ای برای رئیس جمهور شدن ندارم؛ نه اهل سیاستم نه علاقمند به آن

روزنامه آرمان نوشت:

 

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای ریاست جمهوری ندارد، گفت: جنس من از آموزش و کار علمی است، حتما به حرفه خودم برمی‌گردم.حوزه سیاست را نه آشنا هستم و نه علاقه‌مند به ادامه آن هستم.


سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به این پرسش که اخیرا مطرح شده که به دلیل اقبال زیاد شما در بین جامعه به خاطر اقدامات‌تان در حوزه سلامت برخی شما را برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند، آیا در این باره با شما صحبتی شده و نظر شما چیست،گفت: بنده متاسف هستم از این صحبت‌هایی که می‌شود و حاشیه‌هایی برای کسانی که آمده‌اند به آقای روحانی کمک کنند و تکلیف اخلاقی خودشان را در تاریخ این دوره از کشور انجام دهند، به وجود می‌آید.

هاشمی ادامه داد: 
چون این مساله را آقای رئیس‌جمهور خودشان گفتند عنوان می‌کنم، آقای روحانی در مراسمی که از 3 دستگاه تقدیر کردند، گفتند آمدن بنده به این دولت خیلی سخت بود اینکه چندین بار آقای رئیس‌جمهور برای این مسئولیت با بنده صحبت کرده بودند و بنده گفته بودم که مایل هستم پادویی کنم تا مسئولیت به بنده داده شود. بنده به حوزه سیاست نه آشنا هستم و نه علاقه‌مند به ادامه آن هستم. 

17302

کد N575305

وبگردی