آفتاب
موسوی لارگانی در جلسه کمیسیون کشاورزی مطرح کرد:

به قسم وزیر جهاد کشاورزی اطمینان کردم

به قسم وزیر جهاد کشاورزی اطمینان کردم

از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به توضیحات و اینکه دو سال است در رابطه با عدم استخدام ناظران گندم و مهندسین گندم مصوبه ای را در سال 90 داشته است و تاکنون رسیدگی نشده است، سوالاتی مطرح کردیم که ایشان در پاسخ گفتند ما مقدمات را فراهم کردیم و قرار است در بهمن ماه این افراد حکمشان صادر شود.

عضو کمیسیون کشاورزی از جلسه امروز کمیسیون متبوعش با حضور وزرای جهاد کشاروزی و ورزش با مطرح کردن چهار سوال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا، موسوی لارگانی در ارتباط با جزییات جلسه امروز کمیسیون اصل 90 گفت: از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به توضیحات و اینکه دو سال است در رابطه با عدم استخدام ناظران گندم و مهندسین گندم مصوبه ای را در سال 90 داشته است و تاکنون رسیدگی نشده است، سوالاتی مطرح کردیم که ایشان در پاسخ گفتند ما مقدمات را فراهم کردیم و قرار است در بهمن ماه این افراد حکمشان صادر شود.
نماینده مردم فلاورجان افزود: اعلام کردم تا آن زمان سوال مرعی بماند اگر تا آن موقع استخدام کردند اشکال ندارد زیرا هدفمان اجرای قانون بوده است اگر هم استخدام نکردند، سوال به قوت خویش باقی است و باید در صحن علنی مجلس مطرح شود.
وی با بیان اینکه از وزیر ورزش نیز سه سوال داشتیم ادامه داد: از سه سوال مطرح شده از وزیر ورزش، یک موردش کمک به تیم های پرسپولیس و استقلال و کمک های میلیاردی به این دو باشگاه بود که در این راستا وزیر قسم جلاله خورد نسبت به اینکه ما کمکی به این دو تیم نکردیم و من نیز چون ایشان قسم خوردم پذیرفتم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه اظهار داشت: دو سوال دیگر یکی درباره خصوصی سازی این دو باشگاه یعنی پرسپولیس و استقلال و دیگری هم در رابطه با مغفول ماندن جوانان در وزارت ورزش و جوانان بود که این هم با وساطت آقای صالح و آقای حاج آقا تهرانی قرار شد تا دو هفته فرجه داشته باشند تا یکسری مدارکی که قرار بود تا الان ارائه دهند را بیاورند واگر این اتفاق نیفتاد به کمیسیون اعلام نظر کنیم.

 

کد N575096

وبگردی