آفتاب
سردار حاجی زاده:

از پیشرفت‌های موشکی و هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آییم/ تمامی طرح‌های امریکا در منطقه شکست خورده است

از پیشرفت‌های موشکی و هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آییم/ تمامی طرح‌های امریکا در منطقه شکست خورده است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: ما نه تنها از پیشرفت‌های موشکی خود کوتاه نمی‌آییم بلکه بر اساس ترسیم مقام معظم رهبری از پیشرفت‌های هسته‌ای هم صرف نظر نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در محل این دانشگاه برگزارشد در جمع دانشجویان با اشاره به پیشینه تقابل استکبار جهانی با گفتمان انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل گیری تا کنون همواره در تقابل و تعارض با استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف جنگ سخت، نیمه سخت و نرم بوده است که این تقابل در ادوار مختلف با شدت و ضعف مواجه شده است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد ما را در تله راهبردی قرار دهد افزود: راه انداختن جنگ داخلی سوریه و عراق به عنوان شاهد مثال این موضوع بوده که با هدف مقابله با انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

سردار حاجی زاده با اشاره به وضعیت داعش اظهارداشت: داعش ویروسی است که از آزمایشگاه های امریکا بیرون آمده به گونه‌ای که امروز گریبان خودشان را هم گرفته است.

وی دلیل موفقیت گفتمان انقلاب اسلامی را گام برداشتن در مسیر الهی دانست و خاطر نشان کرد: امروز تمامی طرح‌های امریکا در منطقه و در مقابله با انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری در حال شکست است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی پیرامون طرح ادعایی مبنی بر صرف نظر کردن ایران از توان موشکی در قبال لغو تحریم‌ها گفت: ما نه تنها از پیشرفت‌های موشکی خود کوتاه نمی‌آییم بلکه بر اساس ترسیم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از پیشرفت‌های هسته‌ای هم صرف نظر نمی‌کنیم.

وی در خصوص آخرین دستاورد شهید طهرانی مقدم نیز گفت: امروز به حمدالله آخرین اقدام شهید طهرانی مقدم به ثمررسیده است.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی انهدام پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی نیز گفت: این هواپیما از یکی از کشورهای منطقه به پرواز در آمد و پس از شناسایی و ره‌گیری توسط یگان پدافند موشکی سپاه منهدم شد؛ این هواپیما بسیار پیشرفته و پنهان کار است و انهدام آن کار ساده ای نیست.

وی در خصوص نقش تحریم ها در روند پیشرفت موشکی ایران اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به هیچ وجه نقشی در جلوگیری از پیشرفت ما نداشته‌اند بلکه موجب تسریع در روند پیشرفت های موشکی ما شده‌اند؛ این تحریم‌ها بود که ما را به ساخت انواع موشک ترغیب کرد و این دستاوردها ثمره و نتیجه پیوند دانشجویان مومن، متعهد و ولایی با بخش‌های تحقیقات و صنعتی نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پیرامون هواپیمای بدون سرنشین RQ170 ایرانی نیز گفت: این هواپیما توسط مهندسین جوان و متعهد ایران اسلامی و به طور100 درصد بومی ساخته شده است که به پرواز هم در آمد.

وی افزود: این هواپیمای بدون سرنشین در نمایشگاه دیدار آسمانی به رویت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسید.

سردار حاجی زاده با استقبال از ارائه ایده‌های دانشجویان خلاق نیز گفت: دانشجویانی که ایده های بکر، خلاقانه و کاربردی دارند می توانند آن را به دبیرخانه نیروی هوا فضای سپاه ارایه دهند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پایان پیرامون توان موشکی سپاه در صورت بروز هر گونه حماقتی از جانب دشمن گفت: امروز دشمنان جرات تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارند؛ ایران اسلامی جزیره ثبات منطقه است و این نشان از قدرت کشورمان که ثمره خون شهداست دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم 20 نفر از دانشجویان وفعالان جنگ نرم در عرصه سایبری و فضای مجازی در گرایش‌های وبلاگ نویسی، وب سایت، پویا نمایی، فیلم کوتاه و مستند مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

کد N574791

وبگردی