آفتاب
دامادی در غرفه مهر:

مذاکرات هسته‌ای نیاز به دلواپسی ندارد/ رهبر انقلاب همه مسائل را رصد می‌کند

مذاکرات هسته‌ای نیاز به دلواپسی ندارد/ رهبر انقلاب همه مسائل را رصد می‌کند

محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: از آن جا که رهبر انقلاب لحظه به لحظه گزارشات هسته‌ای را رصد می‌کند نیازی به دلواپسی نیست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات گفت: متاسفانه شاهدیم که برخی در زمینه مذاکرات هسته‌ای بسیار دلواپس هستند و تبدیل به کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند، در حالی که نیاز به این نگرانی‌ها و دلواپسی‌ها نیست.

وی تاکید کرد: تا زمانی که رهبری انقلاب همه گزارشات را رصد می‌کند اجازه کوچکترین لغزش و انحرافی را نمی‌دهد و لذا جایی برای نگرانی نیست.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های وزیر امور خارجه کشور و تیم مذاکره کننده گفت: به اعتقاد من تیم مذاکره کننده در مذاکرات ادبیات بسیار منطقی را در پیش گرفته و موفق هم بوده است. معتقدم این مرد که به نام ظریف است اما درایت بسیار دارد و تیمی که دولت با دیپلماسی لبخند به این مذاکرات فرستاده، در نهایت به نتیجه نهایی خواهد رسید.

دامادی در ادامه با اشاره به کاهش قیمت نفت به واسطه افزایش تولید و فروش آن از سوی عربستان گفت: این مسئله بویژه در آستانه تقدیم لایحه بودجه قطعا باعث بروز مشکلاتی می‌شود که ضروری است دولت در این زمینه ورود جدی‌تری داشته باشد.

این عضو کمیسیون عمران با بیان این مطلب که زنگنه از باتجربه‌ترین وزرای دولت است، گفت: به دلیل اینکه در راس این وزارتخانه وزیری با تجربه بسیار خوب وجود دارد، قطعا جای نگرانی وجود ندارد.

دامادی تاکید کرد: با این حال باید امکانات خود را غنی تر کنیم تا در مواقع این چنینی تازه به فکر چاره اندیشی نباشیم، بلکه پیش بینی و پیشگیری کنیم.

کد N574779

وبگردی