آفتاب

صدور کیفرخواست برای متهمان آتش‌سوزی اماکن مذهبی ماهشهر

صدور کیفرخواست برای متهمان آتش‌سوزی اماکن مذهبی ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از صدور کیفرخواست برای متهمان آتش‌سوزی اماکن مذهبی شهرک آیت‌الله طالقانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، علیرضا آقاجری با اعلام این مطلب، اظهار کرد: تیرماه سال جاری چند فقره آتش‌سوزی و تخریب در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان به وقوع پیوست که خوشبختانه با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی، خسارات جانی به دنبال نداشت.

وی گفت: در همین راستا در مردادماه امسال سه متهم به هویت الف.الف دارای سابقه کیفری و س.الف و ح.ص دستگیر شدند که در بازجویی‌های اولیه مشخص شد این افراد با هدایت و ارتباط تلفنی با بعضی عناصر خلق عرب و تفکر سلفی‌گری ساکن در کشورهای حوزه خلیج فارس، اقدام به ارتکاب این اعمال کرده بودند.

دادستان ماهشهر ادامه داد: این دادستانی ضمن صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی‌الارض برای این افراد، درخواست اشد مجازات در حق آنان را از سوی دادگاه خواستار شده است.

آقاجری ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای زحمتکش انتظامی که در اقدام به موقع و سریع، عوامل مرتبط با این جریان را دستگیر کردند، تصریح کرد: قوه قضاییه با تمام توان با این عناصر برخورد می‌کند.

انتهای پیام

کد N574613

وبگردی