آفتاب
تاکید بر اتاق فکر درنخستین مصاحبه ایسنا با رییس جدیدصداوسیما

سرافراز پس از ورود به ساختمان شیشه‌ای چه می‌کند؟

سرافراز پس از ورود به ساختمان شیشه‌ای چه می‌کند؟

محمد سرافراز پس از انتصاب در سمت ریاست سازمان صداوسیما در اولین مصاحبه‌اش با ایسنا بر تشکیل اتاق فکر در رسانه ملی تأکید کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اینکه اولین کاری که انجام آن را پس از انتصاب به سمت ریاست سازمان صداوسیما و ورود به ساختمان شیشه‌ای جام‌جم ضروری می‌داند، چیست؟ گفت: تشکیل اتاق فکر برای اینکه ببینیم در دنیای متحول رسانه‌ای چکار می‌توانیم انجام دهیم.

او توضیح بیشتر درباره جزییات این مطلب را به سخنرانی‌اش در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صداوسیما ارجاع داد و تاکید کرد که جزییات این مطلب را می‌توان در صحبت‌های امروزش دنبال کرد.

سرافزار که تاکید داشت امروز - سه شنبه - قصد مصاحبه ندارد، به پرسش خبرنگار پرس‌ تی‌وی هم پاسخ داد و درباره اینکه به عنوان کارشناس ارشد بین‌الملل چه برنامه‌هایی هم در حوزه بین‌الملل و هم در حوزه داخلی دارد و اینکه فکر می‌کند چه تغییراتی باید انجام شود که مخاطب را بیشتر جذب کنند؟ گفت: چون الگوی رسانه متحول شده است و مولفه‌های تأثیرگذاری رسانه تغییر کرده است و ما الان در شرایطی قرار گرفته‌ایم که هر انسانی بالقوه یک رسانه است و هم بالقوه یک خبرنگار و تولیدکننده، باید این را به خوبی درک کنیم هم در جامعه خودمان و هم در صحنه بین‌الملل ابزار و وسایل و روش‌ها را درست بشناسیم تا بتوانیم کار موثر رسانه‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام

کد N574388

وبگردی