آفتاب

نوری مالکی با هاشمی‌شاهرودی دیدار کرد

نوری مالکی با هاشمی‌شاهرودی دیدار کرد

معاون رییس‌جمهور عراق با آیت‌الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در این دیدار ضمن تشکر از موضع‌گیری حکیمانه نوری‌ مالکی در حمایت، همیاری و همکاری در شکل‌گیری دولت جدید عراق، تاکید کرد که می‌بایست با تکیه بر خداوند و پیروی از راه علما و شهدا و با جهاد، فداکاری و اتحاد زمینه پیروزی بر دشمنان اسلام و حفظ وحدت عراق را فراهم کرد.

وی گفت: ملت و دولت عراق هرگز تسلیم خواسته‌های دشمنان نخواهد شد و جریان‌های سیاسی نیز باید با حکمت و درایت خود مانع از نفوذ بیگانگان و اجرای نقشه‌های شوم آنان شوند و به طور قطع پیروزی و عزت از آن مومنین مخلص و فداکار خواهد بود.

نوری مالکی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی، امنیتی و نظامی در عراق، چالش‌های مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری و توطئه‌های خارجی و منطقه‌ای که علیه دولت و ملت عراق در جریان است را تبیین کرد.

معاون رییس‌جمهور عراق با تقدیر از موضع‌گیری‌های ایران و آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی میان جریان‌های سیاسی و مردمی بتوان در مقابل توطئه‌ها ایستادگی و از دستاوردهای حاصل شده محافظت کرد تا از این طریق در مقابل زیاده‌خواهی‌ها مقاومت شود.

انتهای پیام

کد N574178

وبگردی