آفتاب
عضو فراکسیون رهروان به ایلنا خبر داد:

تلاش اقلیت برای تصویب طرح الزام تصویب توافقات بین المللی توسط مجلس

تلاش اقلیت برای تصویب طرح الزام تصویب توافقات بین المللی توسط مجلس

شاید برخی گمان کنند که در صورت عقد توافق نهایی مذاکرات هسته ای مجلس با چنین توافقی مخالفت کند در حالیکه چنین نخواهد بود. چون مجلس هیچگاه بر خلاف مصالح و منافع ملی عمل نخواهد کرد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تلاش اقلیت مجلس شورای اسلامی برای تدوین طرح الزام تصویب توافقات بین المللی توسط پارلمان خبر داد و گفت: در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه تعدادی از نمایندگان مجلس که عموما منتقدان مذاکرات هسته‌ای را تشکیل می‌دادند در صدد جمع آوری امضا و موافقت نمایندگان برای ارائه طرحی با عنوان الزام تصویب توافقات بین المللی از سوی مجلس بودند.

موید حسینی صدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا ضمن اشاره به تلاش برخی نمایندگان برای تدوین طرحی مبنی بر لزوم تصویب توافقات بین المللی دولت از سوی مجلس گفت: در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه تعدادی از نمایندگان مجلس که عموما منتقدان مذاکرات هسته‌ای را تشکیل می‌دادند در صدد جمع آوری امضا و موافقت نمایندگان برای ارائه طرحی با عنوان الزام تصویب توافقات بین المللی از سوی مجلس بودند.

نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چنین طرحی پیش‌تر نیز در مجلس از سوی همین جریان دنبال شده بود، افزود: شاید برخی گمان کنند که در صورت عقد توافق نهایی مذاکرات هسته‌ای مجلس با چنین توافقی مخالفت کند در حالیکه چنین نخواهد بود. چون مجلس هیچگاه بر خلاف مصالح و منافع ملی عمل نخواهد کرد.

این عضو فراکسیون دانشگاهیان ادامه داد: نمایندگان قطعا درباره طرح باید دقیق عمل کرده و اجازه ندهند که نقش انفعالی در قبال مذاکرات هسته‌ای داشته باشند البته این نقش و فعالیت نیز لازم است که در چارچوب مصالح و منافع ملی باشد.

کد N573977

وبگردی