آفتاب

قاضی‌پور از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع شد/ جلسه مشترک دولت و مجلس برای بررسی وضعیت بازار

قاضی‌پور از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع شد/ جلسه مشترک دولت و مجلس برای بررسی وضعیت بازار

نادر قاضی‌پور که در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوالاتی را از علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد مطرح کرده بود پس از شنیدن پاسخ‌های وزیر این پاسخ‌ها را قانع‌کننده دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از پاسخ‌های وزیر اقتصاد به سوالات نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، وی از این پاسخ‌ها قانع شد و در عین حال از وزیر اقتصاد خواست نظارت بیشتری بر بازار سرمایه و بورس داشته باشد.

محمدحسن ابوترابی که اداره جلسه را بر عهده داشت نیز بازار سرمایه را دغدغه مشترک دولت، مجلس و ملت دانست و گفت که هر قدر رشد بازار سرمایه معنادارتر باشد این علامت سلامت اقتصاد، هدایت منابع مالی به سمت تولید و حذف بازارهای حاشیه‌ای است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه از برگزاری جلسه‌ای غیرعلنی و یک یا چند جلسه مشترک بین وزیر اقتصاد، کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولین بازار بورس خبر داد و اظهار کرد: ان‌شاءالله آقای طیب‌نیا در یک جلسه غیرعلنی گزارش شفاف‌تری خدمت نمایندگان ارائه می‌کند و در جلسه مشترکی بین کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر اقتصاد و مسئولین بازار بورس این مسائل با دغدغه مشترک دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

کد N573702

وبگردی