آفتاب
در واکنش به مجوز وزیر صنعت؛

سخنگوی "فیلیپ موریس": درخواست مجوز از ایران نکرده‌ایم!

سخنگوی "فیلیپ موریس": درخواست مجوز از ایران نکرده‌ایم!

سخنگوی شرکت "فیلیپ موریس" (تولیدکننده سیگار مارلبرو و برخی برندهای دیگر) در حالی درخواست مجوز از ایران برای احداث کارخانه در این کشور را رد کرد که وزیر صنعت، معدن و تجارت این مجوز را اخیرا صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت اخیرا مجوز تاسیس شرکت "فیلیپ موریس" در ایران را صادر کرده است.

براساس این مجوز که وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت "از طرف" آن را امضا کرده، کارخانه سیگارت سازی " فیلیپ موریس" که نام‌های تجاری چون MARLBORO و BONDSTREET متعلق به آن است، با ظرفیت 12 میلیارد نخ در سال ساخته خواهد شد.

حال شرکت فیلیپ موریس که سیگار مارلبرو از شناخته‌شده‌ترین محصولات آن است، در پاسخ به "بی‌بی‌سی" اعلام می‌کند: "شرکت بین‌المللی فیلیپ موریس یا هیچ‌یک از شرکت‌هایی که تحت نظر آن فعالیت می‌کنند، برای تولید محصولاتشان در ایران درخواست مجوز نداده‌اند."

در همین حال، سخنگوی فیلیپ موریس مطرح کرده است که پیش از این به شرکت‌های دخانیات در ایران گفته است هیچ‌کس این اختیار را ندارد که برای تولید یا فروش محصولات این شرکت در ایران یا هرگونه اقدام دیگری از جانب این شرکت درخواست بدهد.

باید منتظر ماند و دید وزارت صنعت، معدن و تجارت چه واکنشی در این باره خواهد داشت.




 



 

کد N573389

وبگردی