آفتاب

حماس: عملیات‌های مقاومت پاسخی به جنایات‌ اسرائیل است

حماس: عملیات‌های مقاومت پاسخی به جنایات‌ اسرائیل است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که عملیات های مقاومت در کرانه باختری و قدس پاسخی طبیعی به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونستی علیه ملت و مقدسات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای در واکنش به شهادت خیر الدین حمدان، جوان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی به ضرب گلوله پلیس صهیونیستی اظهار داشت که این اقدام پلیس صهیونیستی بار دیگر خوی نژاد پرستانه این رژیم را نشان داد و ثابت کرد که اسرائیل نماد تروریسم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای پلیس صهیونیستی روز شنبه گذشته بدون هیچ دلیلی حمدان را به شهادت رساندند. تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که پلیس پس از ضرب و شتم این جوان فلسطینی با شلیک تیر به سرش، او را به شهادت رساند.

حماس اعلام کرد که تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته کذب ادعاهای دشمن صهیونیستی را که می‌گوید این جوان فلسطینی برای نیروهای پلیس ایجاد خطر کرده است، ثابت می کند.

جنبش حماس سازمان‌های حقوقی و آزادگان جهان را به اتخاذ موضعی قاطع در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار فلسطینیان به ضرب گلوله که با تمامی قوانین انسانی و بین المللی در تضاد است، دعوت کرد.

این جنبش همچنین از تشکیلات خودگردان خواست در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مقدسات اسلامی به همکاری امنیتی با این رژیم پایان دهد و دست از سرکوب تظاهرات های مردمی در حمایت از قدس و مسجد الاقصی بردارد.

جنبش حماس عموم ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی را به خیزش سراسری برای مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه سرزمین و مقدسات فلسطین فراخواند.

انتهای پیام

کد N573282

وبگردی