آفتاب
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در غرفه مهر:

تنها فردی که می تواند اصلاحات را به ساحل آرامش برساند آیت الله هاشمی است

تنها فردی که می تواند اصلاحات را به ساحل آرامش برساند آیت الله هاشمی است

به گفته دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی، تنها فردی که می تواند اصلاحات را به ساحل آرامش برساند، آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی امروز دوشنبه 19 آبان با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از تلاش برای انسجام نیروهای اصلاح طلب با محوریت حزب متبوعش خبر داد و گفت: تاکنون این فرایند به خوبی پیش رفته و امیدوارم اصلاح طلب ها به جبهه واحدی تبدیل شوند و بتوانیم از نظر بزرگان اصلاحات مخصوصاً آیت الله هاشمی رفسنجانی هم در این زمینه استفاده کنیم.

وی افزود: امیدواریم به این اجماع برسیم که رهبریت و سردمداری اصلاحات را به آقای هاشمی بسپاریم و اصلاح طلب ها دور ایشان جمع شوند و آنها بتوانند به این شکل برای انتخابات آینده قدم خوب و محکمی را بردارند.

زارع فومنی اضافه کرد: با خیلی از دوستان و گروه ها مذاکره کرده ایم و در صدد هستیم با آقای هاشمی هم مذاکره کنیم. ایشان فردی است برای همه جریان ها و گروه ها و به اصطلاح مردی است برای همه فصول. ایشان نه به گروه خاصی تعلق دارد و نه جریان خاصی و از همین رو به نظرم ما باید با رهبریت ایشان در انتخابات آینده یک حضور پرقدرتی داشته باشیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی بار دیگر تاکید کرد: تنها فردی که می تواند اصلاحات را به ساحل آرامش برساند، آیت الله هاشمی رفسنجانی است و امیدواریم ایشان هم بتوانند با قدرت هر چه تمامتر این جریان را سازماندهی کنند. پیشنهاد ما به ایشان این است که جبهه متحد اصلاح طلبان را شکل بدهند و انشاء الله اصلاح طلبان هم زیر لوای ایشان جمع شوند.

وی گفت: باید چیزهایی که اصلاح طلب ها را به هم نزدیک می کند پیدا کنیم که به نظرم آیت الله هاشمی می تواند نقطه اشتراک آنها باشد.

کد N573050

وبگردی