آفتاب

رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینی‌ها به بالون‌های "فوق پیشرفته" متوسل شد

رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینی‌ها به بالون‌های "فوق پیشرفته" متوسل شد

منابع رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از پروزا بالون‌های تجسسی ارتش این رژیم بر فراز کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه اورشلیم پست در این باره نوشت: ارتش رژیم اسرائیل در چند هفته گذشته با به پرواز درآوردن بالون‌های تجسسی در کرانه غربی، به یگان‌های عملیاتی قدرت کنترل و دیده بانی بیشتری داده است تا تحرکات فلسطینیان را زیر نظر داشته باشند.

این روزنامه عبری به نقل از یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: این بالون‌ها نمونه کوچک از بالون‌های تجسسی است که در دیگر بخش‌های تحت کنترل ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این افسر در ادامه گفت: در صورتی که اطلاعاتی مبنی بر آشوب قریب الوقوع یا حادثه امنیتی غیر عادی به رژیم صهیونیستی داده شود. این نیروها می‌توانند در ظرف چند دقیقه خود را به محل حادثه برسانند.

این منبع امنیتی گفت: بالون‌های مذکور را می‌توان در هر موقعیتی به پرواز درآورد و از دور آنها را کنترل کرد. ویژگی برجسته این بالون‌ها این است که امکان پرواز در ارتفاع بالا را دارند. همچنین این بالون‌ها می‌توانند با خوانش اطلاعات بصری به منطقه‌ای دیگر بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی این بالون‌ها را که در نوع خود در میان بالون‌های تجسسی بهترین هستند، فوق پیشرفته توصیف کرده است.

این منبع امنیتی افزود: این بالون‌ها برای اولین بار در ژوئن گذشته دریک عملیات نظامی با عنوان "برادر نگهبان" مورد استفاده قرار گرفت. این عملیات از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به ربوده شدن و قتل سه اسرائیلی در الخلیل آغاز شد.

انتهای پیام

کد N573047

وبگردی