آفتاب

بوش: احتمال نامزدی "جب" برای انتخابات ریاست جمهوری 50 درصد است

بوش: احتمال نامزدی "جب" برای انتخابات ریاست جمهوری 50 درصد است

رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که احتمال حضور برادر وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به عنوان نامزد جمهوریخواهان 50- 50 است.

به گزار خبرگزاری مهر، با پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره، شانس آنها برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نیز افزایش یافته و در این میان "جب بوش" بردار رئیس جمهوری سابق آمریکا، محتمل ترین گزینه "بازها" برای ورود به رقابت های رریاست جمهوری است.

در همین رابطه واشنگتن تایمز با اشاه به اظهارات روز گذشته "جرج بوش" می نویسد: رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز گفت اگر برادرش برای رقابت های ریاست جمهوری به میدان بیاید، کاملا از او پشتیبانی می کند.

جرج بوش در عین حال گفت احتمال اینکه برادرش جب (فرماندار سابق فلوریدا) برای ریاست جمهوری 2016 نامزد شود، پنجاه- پنجاه است.

بوش گفت: گمانه زنی های زیادی درباره او وجود دارد. من هم با ابراز امیدواری درباره اینکه او در این عرصه رقابت کند، گاهی به این حدس و گمان ها دامن می زنم. من فکر می کنم احتمال این مسئله پنجاه-پنجاه است... او شاهد ریاست جمهوری پدر و برادرش بوده است. اگر او چنین تصمیمی بگیرد، من به هر شکلی که او بخواهد، از وی پشتیبانی خواهم کرد.

کد N572984

وبگردی