آفتاب

جورج واکر بوش: نامزدی برادرم در انتخابات ریاست جمهوری 50 درصد است

جورج واکر بوش: نامزدی برادرم در انتخابات ریاست جمهوری 50 درصد است

جورج واکر بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت، احتمال نامزدی برادرش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی پنجاه درصد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری پی. تی. آی، جورج واکر بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: فکر می‌کنم احتمال نامزدی جب بوش، فرماندار سابق فلوریدا و برادرم در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی پنجاه پنجاه است. جب در حال بررسی و کلنجار رفتن با تصمیم نامزدی برای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی است و این مساله پنجاه پنجاه است.

وی افزود: من و برادرم بسیار نزدیک هستیم. جب، من و پدرمان را دیده که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌ایم و این تصمیم گیری را برای او دشوار کرده است اما اگر جب بخواهد در این انتخابات نامزد شود، از همه لحاظ به او کمک خواهم کرد.

جورج واکر بوش ادامه داد: من هر کار که او بخواهد انجام می‌دهم. من یکی از حامیان سرسخت او خواهم بود. اگر او مرا در مکان‌های عمومی کنار خود بخواهد کنارش خواهم بود. اگر پشت صحنه بخواهد، پشت صحنه خواهم بود. در حقیقت به طور کلی در اختیار او خواهم بود. او یک رئیس جمهور عالی می‌شود و کشور می‌تواند از یک دیدگاه مثبت همچون دیدگاه‌های او استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار دادن خانواده در مبارزات خانوادگی ارزش دارد یا خیر گفت: یکی از درس‌هایی که شما می‌توانید از جورج هربرت واکر بوش بگیرید این است که شما می‌توانید وارد سیاست شوید و همچنان یک پدر خوب باقی بمانید. من نیز خانواده خود را در مبارزات انتخاباتی قرار دادم. می‌دانم که اولویت جب، خانواده‌اش است. البته کشور و اعتقاداتش نیز در اولویت قرار دارد و او می‌داند که شما نباید برای سیاستمدار شدن ارزش‌های خود را بفروشید.

جورج واکر بوش در سال 2009 میلادی با نارضایتی‌های بسیار به خاطر جنگ‌های طولانی و بحران مالی از کاخ سفید خارج شد. وی کتاب جدیدی تحت عنوان "41: تصویر از پدرم" نوشته که بیانگر زندگی خدمات عمومی پدرش است.

انتهای پیام

کد N572962

وبگردی