آفتاب

حزب‌الله لبنان: حضور ما در سوریه به نفع لبنانی‌ها و مردم منطقه است

حزب‌الله لبنان: حضور ما در سوریه به نفع لبنانی‌ها و مردم منطقه است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مداخله حزب‌الله در اوضاع سوریه با هدف خدمت به مردم لبنان و تمام کشورهای منطقه است چراکه خطر تکفیری‌ها، خطری جدی برای تمام مردم منطقه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه النهار چاپ لبنان، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: تروریست‌های تکفیری مایه شر به معنای واقعی کلمه هستند که برای هیچ طائفه، مذهب یا گروهی فایده‌ای ندارند و تهدیدی برای تمام اهل سنت، شیعه و مسیحیان به شمار می‌روند.

قاووق در جریان سخنرانی خود در مراسم یادبود شهدای لبنان که با حضور شخصیت‌های حزبی، سیاسی و حضور گسترده مردم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: هدف تکفیری‌ها، شعله‌ور کردن آتش فتنه، آن هم از طریق ادامه تجاوزهای خود در مناطق لبنان است، اما آنها باید بدانند که لبنانی‌ها از سران فتنه‌گر همچون داعش، النصره و تمام جریان‌های تفکیری قوی‌تر هستند.

وی در پایان تاکید کرد: مداخله حزب‌الله در سوریه، تامین صددرصد منافع مردم لبنان را در پی دارد و تصمیم لبنان در این خصوص نیز صددرصد و قطعی است چراکه مداخله و حضور ما توان لبنان در مقابله با تکفیری‌ها را تقویت می‌کند.

انتهای پیام

کد N572723

وبگردی