آفتاب
نهاوندیان:

جامعه جهانی نیازمند اعتدال در اندیشه و عمل است

جامعه جهانی نیازمند اعتدال در اندیشه و عمل است

لازمه پایداری بر حق و استقامت بر اصول، اعتدال است که در وجود شخصیت‌هایی نظیر آیت الله تسخیری تبلور یافته است.

رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مراسم تجلیل از شخصیت آیت‌الله محمدعلی تسخیری تصریح کرد: جامعه جهانی و دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگری به اعتدال در اندیشه و عمل نیازمند است، زیرا با اعتدال می‌توان به جامع‌نگری رسید.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان در این مراسم که امروز (دوشنبه) در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه باید به نسل جوان الگوی زنده‌ای از تلاش مومنانه و زندگی مجاهدانه داد، اظهار داشت: لازمه پایداری بر حق و استقامت بر اصول، اعتدال است که در وجود شخصیت‌هایی نظیر آیت الله تسخیری تبلور یافته است.

رییس دفتر رییس جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه در پشت پرده توسعه افراطی‌گری در جهان اسلام، نقشه ایجاد دافعه نسبت به اسلام وجود دارد، گفت: باطل السحر این گسترش افراطی‌گری، نشر و گسترش پیام اعتدال و تکیه بر مشترکات مذاهب است.

نهاوندیان همچنین به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله تسخیری اشاره کرد و گفت: جامعه امروز و جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر به شخصیت هایی نظیر ایشان نیاز دارد و امیدواریم راهی که این شخصیت ارزنده نشان داده است بیش از پیش و بویژه در نسل جوان، رهرو داشته باشد.

کد N572317

وبگردی