آفتاب

محمود عباس از جابجایی مقبره یاسر عرفات خبر داد

محمود عباس از جابجایی مقبره یاسر عرفات خبر داد

ایسنا نوشت:

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: به زودی مقبره یاسر عرفات در اولین فرصت به شهر قدس منتقل خواهد شد تا در قلب این شهر آرام بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم اختتامیه پروژه‌های عمرانی موزه یاسر عرفات، رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین و بازسازی مقبره او و مسجدی در مرکز این تشکیلات در شهر رام الله گفت: عرفات لایق بیش از اینهاست و شایسته است در قلب مردم فلسطین و تمامی جهان عرب جاودانه بماند.

عباس در ادامه گفت: این موزه تنها یادبود از او و مکانی است برای اینکه افرادی که با او آشنایی ندارند، با این شخصیت آشنا شوند.

در این مراسم رامی حمدالله، نخست وزیر فلسطین، رابرت سیری، فرستاده دبیرکل سازمان ملل، برخی از اعضای کمیته‌ اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح و برخی دیگر از وزراء و شخصیت‌های فلسطینی حضور داشتند.

ناصر قدوه، رئیس هیات مدیره بنیاد یاسر عرفات در این مراسم با اشاره به اتمام پروژه عمرانی موزه یاسر عرفات از حمایت کامل محمود عباس از این طرح قدردانی و همچنین از رامی حمدالله و دولت وی برای موافقت با این طرح و حمایت از آن تشکر کرد.

5252

کد N572082

وبگردی