آفتاب

وزیر خارجه لبنان: مقاومت اجازه نمی‌خواهد

وزیر خارجه لبنان: مقاومت اجازه نمی‌خواهد

وزیر امور خارجه لبنان با تأکید بر این که مقاومت از کسی اجازه نمی‌گیرد، گفت، تا زمانی که اشغالگری رژیم صهیونیستی تداوم داشته باشد، مقاومت نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جبران باسیل، وزیر امور خارجه لبنان در رأس هیأتی از مسئولان «جریان ملی آزاد» از شماری از روستاها و شهرک‌های بقاع غربی بازدید کرده و با شیخ محمد حمادی، مسئول شاخه حزب‌الله در منطقه بقاع غربی و رئیس و اعضای شهرداری مشغرة و شمار دیگری از شخصیت‌های دینی و سیاسی منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، باسیل در سخنانی با بیان این که مقاومت از کسی اجازه نمی‌گیرد و هنگامی که از کسی اجازه بگیرد، دیگر مقاومت به شمار نمی‌رود، افزود: یک قضیه‌ حقیقی وجود دارد که وجود مقاومت را اجتناب ناگزیر می‌سازد و با پایان یافتن این قضیه، مقاومت نیز به پایان می‌رسد. هنگامی که این قضیه (اشغالگری رژیم صهیونیستی) وجود داشته باشد، به معنی این است که مقاومت نیز وجود دارد.

وی افزود: چنین امری نیازمند اجازه از نهادهای بین‌المللی نیست، بلکه این ما هستیم که باید در محافل بین‌الملل از وضعیت موجود مقاومتی سخن به میان بیاوریم که می‌توانیم به آن افتخار کنیم.

باسیل ابراز امیدواری کرد: همه ما در دو زمینه مقاوم باشیم؛ هم در مقاومت در رویارویی با اسرائیل و هم در مقاومت در راستای سازندگی لبنان تا بتوانیم باقی بمانیم.

انتهای پیام

کد N571286

وبگردی