آفتاب

عیادت رییس کل سازمان نظام پزشکی از کیمیایی و پاشایی

عیادت رییس کل سازمان نظام پزشکی از کیمیایی و پاشایی

روز گذشته علیرضا زالی در بیمارستان محل بستری مسعود کیمیایی(کارگردان سینما) و مرتضی پاشایی(خواننده و آهنگساز) حضور یافته و در جریان روند بهبودی آنها قرار گرفتند.

رییس کل سازمان نظام پزشکی به همراه علیرضا ناصری، مشاور فرهنگی هنری سازمان و افشین یداللهی، پزشک و شاعر معاصر با حضور در بیمارستان‌های محل بستری مسعود کیمیایی و مرتضی پاشایی، از این دو هنرمند عیادت کرده و در جریان روند درمان و بهبودی ایشان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، روز گذشته علیرضا زالی در اولین عیادت خود در بیمارستان محل بستری مسعود کیمیایی، کارگردان سینمای ایران، حضور یافته و در جریان روند بهبودی وی به وسیله تیم معالج قرار گرفت.

زالی با اشاره به جایگاه والای گروه‌های مرجع بویژه هنرمندان مردمی در عرصه اجتماع، بر اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت درخور جامعه بزرگ هنری کشور در توسعه و ارتقاء فرهنگ سلامت تاکید کرد و گفت: سازمان نظام پزشکی آمادگی لازم را برای تعامل بیش از پیش با هنرمندان در این زمینه دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم معالج این فیلمساز، از درگاه خداوند متعال برای ایشان سلامتی عاجل و بازگشت فعال و پرنشاط به عرصه فعالیت‌های هنری را مسئلت کرد.

در عیادت دوم، رییس کل سازمان نظام پزشکی و هیات همراه از مرتضی پاشایی، خواننده و آهنگساز نیز عیادت کردند و با ارج نهادن به تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان، در جریان روند درمان این هنرمند مردمی قرار گرفتند.

زالی با بیان اینکه پاشایی از چهره های نوآور، مبتکر و در عین حال محبوب عرصه هنر موسیقی است و نسل جوان امروز از ترنم آواهای دلنشین وی که مشحون از احساسات پاک و بی آلایش است، بهره فراوانی برده است، اظهار داشت: حس امید و نشاطی که همواره در چهره این هنرمند جوان متبلور است، آمیزه ای زیبا و نویدبخش از روزهای سلامتی آینده دارد که برای ایشان آرزوی سلامتی روزافزون را خواستاریم.

کد N570568

وبگردی