آفتاب

پژمانفر: صداوسیما باید در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود

پژمانفر: صداوسیما باید در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است صداوسیما دانشگاه بزرگی است که باید در طراز انقلاب اسلامی ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نصرالله پژمان‌فر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع)، گفت: ان‌شاءالله رییس جدید سازمان صداوسیما در جهت تامین دیدگاه مقام معظم رهبری در این دانشگاه بزرگ ریل‌گذاری‌های مناسبی گذاشته شود تا صداوسیمایی در طراز انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برخی اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرنشان کرد: ایشان تذکرات زیادی در ارتباط با مشکلات این وزارتخانه در کمیسیون فرهنگی دریافت کرده‌اند و امیدواریم همان‌طور که فرمودند قانون‌مداری، اسلام‌مداری و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را در تمامی لایه‌های این وزارتخانه مورد توجه قرار دهند.

وی در تذکری به وزیر نیرو، گفت: بحث آب و پساب‌های فاضلاب در شهر مشهد باید مورد توجه وزارتخانه نیرو قرار گیرد و برنامه‌های این وزارتخانه در خصوص این موضوع اعلام شود.

پژمان‌فر همچنین خطاب به وزیر کشاورزی در خصوص الگوی کشت با توجه به محدودیت منابع آبی و مساله توجه به حقوق عشایر نسبت به تثبیت قیمت گوشت قرمز تذکر داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در تذکری به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: ظاهرا این وزارتخانه به وعده‌های خود در ارتباط با شرکت هواپیمایی ایران‌ایر 2 عمل نمی‌کند و این موجب نابودی این شرکت و همچنین باعث فجایع جانی خواهد شد.

انتهای پیام

کد N570398

وبگردی