آفتاب
نماینده دشتستان:

وزارت نفت در استخدام نیرو سهل‌انگاری می‌کند

وزارت نفت در استخدام نیرو سهل‌انگاری می‌کند

نماینده‌ی مردم دشتستان در مجلس گفت: آزمون نفت برای 2 هزار و 700 نفر برگزار شد اما وزارت نفت در جهت استخدام نیروها ، کاهلی و سهل انگاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان درتذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به مسئولان اظهار کرد: ولایت مداری به شعار و گفته و ادعا نیست امروز عینیت بخشی به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین است.

وی افزود: ولی امر مسلمین نیاز به مبارزه با فساد توسط مسئولین را دارند. مبارزه با ویژه خواری و فساد اقتصادی، پاکدستی و خدمتگزاری بی‌منت،تقاضا و احقاق حقوق محرومین در مقابل مستکبرین است و تلاش برای حل مشکل مردم را ولی امر مسلمین مطالبه می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: به راستی آیا به این مطالبات توجهی شده است. آیا محروم کردن مردم استان بوشهر از حقوق حقه خود یعنی لبیک به مطالبات ولی امر مسلمین؟ آیا در کنار این همه منابع و ذخایر و ظرفیت‌های موجود در استان از قبیل پارس جنوبی ، نیروگاه اتمی بوشهر، دریا و شیلات و .... باید شاهد این همه بیکاری جوانان باشیم. آیا این مساله حکایت از بودن بعضی از مسئولین در راستای عدالت خواهی است. آیا می‌توانیم در قیامت پاسخ دهیم که عدالت را اجرا کرده‌ایم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: آزمون نفت برای 2 هزار و 700 نفر برگزار شد اما چرا تا به حال وزارت نفت در جهت استخدام نیروها ، کاهلی و سهل انگاری می‌کنند.

موسوی نژاد همچنین خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت گفت: آموزش و پرورش این همه مشکلات برای فرهنگیان به وجود آورده است. رویکرد سیاسی و برخوردهای سیاسی آموزش و پرورش، ایجاد ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان توسط بعضی از مدیران آموزش و پرورش و ایجاد اتاق فکر برای رفتارهای سیاسی در استانه‌ها ، توسط آموزش و پرورش آیا دلایل کافی نیست آیا نمی‌خواهید استیضاح وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کنید؟ تا کی مصالحه و تا کی سهل انگاری و مسامحه؟ فردای قیامت باید جواب فرهنگیان را دهید.

انتهای پیام

کد N570343

وبگردی