آفتاب
احمدی در نطق میان دستور:

توافق نهایی باید به تصویب مجلس برسد/ جمهوری خواهان و دموکرات ها نقش پلیس خوب و بد را بازی می کنند

توافق نهایی باید به تصویب مجلس برسد/ جمهوری خواهان و دموکرات ها نقش پلیس خوب و بد را بازی می کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای در مذاکرات گفت: هر توافق و یا عهدنامه ای باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام وحید احمدی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: زمان زیادی تا پایان ضرب الاجل مذاکرات هسته‌ای باقی نمانده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیروزی جمهوری خواهان کاخ سفید بازی جدیدی را آغاز کرده است و در این بازی جدید جمهوری خواهان نقش پلیس بد و دموکرات ها نقش پلیس خوب را بازی می کنند.

وی ادامه داد: در دوران جمهوری خواهان جنگ عراق و افغانستان اتفاق افتاد و ایران را به عنوان محور شرارت نامیدند اما دموکرات ها نیز راه جمهوری خواهان را در دشمنی با ایران در پیش گرفتند و تحریم ها علیه ملت ایران در دوران دموکرات ها به شدت افزایش یافت.

نماینده مردم کنگاور تصریح کرد: امروز نیز دموکرات ها به جای لغو کامل تحریم ها به دنبال تعلیق تحریم ها هستند.

وی به تیم مذاکره کننده توصیه کرد: در دور جدید مذاکرات فقط مباحث هسته ای را مطرح کنند و بدانند که ملت ایران حفظ دستاوردهای هسته ای را حق خود می دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان تاکید کرد: طبق قانون اساسی همه عهدنامه ها و توافقنامه های بین المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

کد N570110

وبگردی