آفتاب
رمضان شریف خبر داد:

برگزاری کنگره ملی اقتدار موشکی سپاه با سخنرانی لاریجانی

برگزاری کنگره ملی اقتدار موشکی سپاه با سخنرانی لاریجانی

سخنگوی سپاه از برگزاری کنگره ملی اقتدار موشکی سپاه با سخنرانی رئیس مجلس در حسینیه امام رضا(ع) نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم و سی‌امین سال اقتدار موشکی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سومین سالگرد این شهید بزرگوار و گرامیداشت سی سال اقتدار موشکی برنامه های مختلفی را ظرف مدت 10 روز در قالب ویژه برنامه‌های کنگره ملی اقتدار موشکی به مرحله اجرا درخواهد آورد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از روز پنجشنبه و جمعه گذشته با حضور رئیس جمهور در منزل شهید حسن تهرانی‌مقدم و برگزاری آئین شب خاطره آغاز شد، افزود: این برنامه‌ها نیز از فردا با برگزاری یادواره ویژه این شهید در حسینیه امام رضا(ع) ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سخنرانی علی لاریجانی، رئیس مجلس و با حضور شخصیت‌های عالیرتبه کشوری و لشکری ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف کنگره ملی اقتدار موشکی سپاه تصریح کرد: پاسداشت و تجلیل از سی سال تلاش و مجاهدت سربازان بی ادعای امام و بنیانگذار قدرت موشکی سپاه به غافله‌سالاری سردار عالیقدر حسن تهرانی‌مقدم و همرزمان معرفی وی به عنوان الگو و فرمانده با شخصیت‌های مدیریت جهادی دانشمند برجسته و فردی بی‌ادعا و مدیر و مدبر در همه عرصه های فردی و اخلاقی از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره است.

سردار رمضان شریف در ادامه افزود: بیان توان انقلاب اسلامی در بنیانگذاری قدرت موشکی در اوج تحریم‌های سی ساله، بیان نقش قدرت موشکی به عنوان افتخار و غرور ملی و ایجاد نشاط و امید ملی، تاثیر قدرت موشکی در دکترین نظام جمهوری اسلامی، بیان نقش قدرت موشکی در بازدارندگی دفاعی و در امنیت ملی و سیاست خارجی از دیگر اهدافی است که ما از برگزاری این برنامه‌ها دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بیان نقش قدرت موشکی در پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام و در ورود قدرت موشکی ما در تسخیر فضا از دیگر اهداف ما است، گفت: این دستاوردهای حائز اهمیت بی تردید در عرصه اقتدار دفاعی و ارتقاء بازدارندگی جایگاه تعیین‌کننده‌ای دارد.

ادامه دارد...

کد N569970

وبگردی