آفتاب

گزارش تحقیق و تفحص از واردات کالا امروز در مجلس قرائت می‌شود

گزارش تحقیق و تفحص از واردات کالا امروز در مجلس قرائت می‌شود

گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها در دستور کار جلسه علنی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 196 نماینده مجلس آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

علاوه بر این بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد طرح الزام سازمان تامین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد براساس دو سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی در دستور کار جلسه علنی قرار دارد.

نمایندگان مجلس امروز همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت در جلسه روز یکشنبه همچنین به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم رسیدگی خواهند کرد.

 

 

 

کد N569448

وبگردی