آفتاب
رئیس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات:

دنیا و حیات اجتماعی بدون رسانه دچار مشکل می‌شود

دنیا و حیات اجتماعی بدون رسانه دچار مشکل می‌شود

امروز شراطی در دنیا حاکم شده که دنیا و حیات اجتماعی بدون رسانه دچار مشکل می‌شود. بخشی از حیات اجتماعی و زندگی مردم عجین شده با رسانه‌هاست و همه باید بدانیم که رسانه یک امر تفننی نیست. اصولا هر فکر خلاقی که می‌خواهد سرزندگی داشته باشد؛ نیازمند آن است تا با رسانه در ارتباط باشد.

علی لاریجانی در افتتاحیه بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه را یک فرصت خوب برای ارزیابی عملکرد آنها در امور اطلاع‌رسانی و همچنین توجه به دغدغه‌ها و نیازهای واقعی جامعه امروزی دانست و گفت: امیدوارم شعار این دوره از جشنواره یعنی «آزادی مسئولانه» محقق شود و امیدوارم به یک طریقی از کار، فکر و قلم شما دقیق‌تر استفاده شود تا فضای اندیشه‌گی خوب برای جامعه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: امروز شراطی در دنیا حاکم شده که دنیا و حیات اجتماعی بدون رسانه دچار مشکل می‌شود. بخشی از حیات اجتماعی و زندگی مردم عجین شده با رسانه‌هاست و همه باید بدانیم که رسانه یک امر تفننی نیست. اصولا هر فکر خلاقی که می‌خواهد سرزندگی داشته باشد؛ نیازمند آن است تا با رسانه در ارتباط باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کار اصحاب رسانه یک رکن اجتماعی است و هرچه کمک به این رکن صورت بگیرد؛ درواقع به پایداری جامعه کمک کرده‌ایم بنابراین چه خوب است تا از قوانین مختلف برای حمایت از رسانه استفاده نماییم.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تا 23 آبان ماه از ساعت 9 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران برپاست.

کد N569119

وبگردی