آفتاب
نماینده لنگرود:

بدهکار بودن یک وزارتخانه‌ به کشاورز و صیاد جرم است

بدهکار بودن یک وزارتخانه‌ به کشاورز و صیاد جرم است

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه به نظر بنده بدهکار بودن وزارتخانه‌ای به کشاورز و صیاد و توجه نکردن به مطالبات آنان جرم است، افزود: به جد پیگیر پرداخت مطالبات صیادان هستیم که چرا تاکنون مطالبات این عزیزان پرداخت نشده است.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، با اشاره به تذکری که اخیرا به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر پرداخت مطالبات صیادان این شهرستان داده شده بود، اظهار کرد: دو پره از پره‌های صیادی استان که در این شهرستان واقع‌ هستند، حدود 7 سالی است که مطالباتشان پرداخت نشده که شامل مبلغی حدود 15 میلیارد تومان است.

وی افزود: پس از مذاکرات دوستانه‌ای که انجام شد، تغییراتی صورت نگرفت لذا منجر به طرح سوال شد، چنانچه اگر حل نشود به صحن علنی نیز کشیده می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در خصوص پروژه‌های عمرانی این شهرستان گفت: پروژه کنار گذر به طول 11 و نیم کیلومتر تاکنون بیش از 80 درصد آسفالت شده و امیدواریم تا 2 – 3 ماه آینده یک لاین آن افتتاح شود.

لاهوتی ادامه داد: پروژه راه چمخاله به رودسر به طول 9 و نیم کیلومتر در دست اجراست و هم اکنون به رودخانه رسیده که بزودی عملیات ساخت پل چمخاله به رودسر هم آغاز می‌شود.

در پروژه تله کابین نیز ساخت سورتمه به اتمام رسیده اما عملیات ساخت تله کابین هنوز آغاز نشده و فقط مسیر راه تملک شده که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات حقوقی آن مرتفع شود.

نماینده مردم لنگرود در خصوص وضعیت دو بیمارستان و دو درمانگاه در حال ساخت این شهرستان گفت: بیمارستان لنگرود وارد مرحله نازک کاری شده است،همچنین زمینی که برای احداث بیمارستان در کومله در نظر گرفته شده بود،کم بود و اگر مشکلات مربوط به زمین حل شود مراحل احداث آغاز می‌شود و در غیر اینصورت مجبور به تعویض مکان خواهیم بود.

لاهوتی اضافه کرد: درمانگاه اطاقور تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود و برای احداث درمانگاه در چمخاله نیز زمین فراهم شده و در حال حاضر درصدد اخذ پروانه ساخت هستیم.

انتهای پیام

کد N568537

وبگردی