آفتاب

محاصره شدید مسجدالاقصی و تبدیل بیت المقدس به یک پادگان نظامی

محاصره شدید مسجدالاقصی و تبدیل بیت المقدس به یک پادگان نظامی

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز مسجدالاقصی را تحت محاصره شدید خود قرار داده و بیت المقدس اشغالی را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده اند..

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، مسئولان رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز مرکز شهر قدس و بخش قدیمی آن را به یک پادگاه نظامی تبدیل کردند به طوری که تمام آثار یک زندگی طبیعی در این مناطق از بین رفته است و شهر چهره نظامی به خود گرفته است.

بنا بر اعلام منابع محلی، شهر قدس به ویژه مسجدالاقصی از سوی نظامیان صهیونیست محاصره نظامی شده است و ایست های بازرسی در اطراف مسجدالاقصی وضع شده است تا نظامیان صهیونیست مانع ورود افراد کمتر از 35 سال به مسجدالاقصی شوند.

صهیونیست ها هزاران نفر از یگان های ویژه و گارد مرزی خود را در خیابان ها و محورهای منتهی به بخش قدیمی قدس و مسجدالاقصی مستقر کرده اند و بخش قدیمی قدس را بسته اند. همچنین در مناطق العیسویه، سلوان و اردوگاه شعفاط سیستم های نظارتی کار گذاشته شده است.

در همین حال جوانان فلسطینی با فراخوان در شبکه های اجتماعی خواستار مقابله با نظامیان صهیونیست و برپایی تظاهرات در تمامی نقاط شهر قدس شدند و هدف از این امر را حمایت از مسجدالاقصی و مقابله با سیاست های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

کد N567198

وبگردی