آفتاب

پربازدیدترین اخبار ایسنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار ایسنا در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که گذشت، برخی اخبار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیش از دیگر خبرها با اقبال مخاطبان مواجه شدند تا عنوان پرمخاطب‌ترین اخبار این خبرگزاری را به خود اختصاص دهند.

همانند چند هفته گذشته، به معرفی 5 خبر پربازدید ایسنا در هفت روز اخیر می‌پردازیم:

5- گزارش سرویس دین و اندیشه ایسنا با عنوان «قاتلان امام حسین(ع) و چگونگی مرگ آن‌ها»، پنجمین خبر پربازدید این خبرگزاری در هفت روز گذشته بود. در این گزارش، با استناد به دانشنامه 14 جلدی امام حسین (ع)، فهرستی از اصلی‌ترین دشمنان امام سوم شیعیان و چگونگی مرگ آنان تهیه و ارائه شده است. این خبر همزمان با عاشورای حسینی روی خروجی ایسنا قرار گرفت.

4- صحبت‌های حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به خداحافظی پیام صادقیان از این تیم و هوادارانش، چهارمین خبر پربازدید ایسنا در هفته‌ای بود که گذشت. ناراحتی صادقیان پس از تعویضش در بازی برابر تیم فوتبال پیکان و حواشی پس از آن، یکی از موضوعات داغ حوزه اخبار ورزشی در چند روز اخیر بوده است.

3- گفت‌وگوی تفصیلی ایسنا با حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، از جمله اخبار پربازدید ایسنا در هفته دوم آبان‌ماه بود. وی در این گفت‌وگو، درباره «احتمال رأی‌آوری هاشمی شاهرودی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری»، «دعوت از ناطق نوری، امامی کاشانی، روحانی و هاشمی رفسنجانی برای انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت مبارز»، «رد فرضیه غلبه اصولگرایان تندرو بر مجموع جریانات اصولگرا» و مسائل دیگر سخن گفت. این مصاحبه، عنوان سومین خبر پرمخاطب ایسنا در هفته اخیر را به خود اختصاص داده است.

2- امیر غفور، ملی‌پوش والیبال کشورمان هفته گذشته میهمان خبرگزاری دانشجویان ایران بود. وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تحریریه، با خبرنگاران ورزشی ایسنا به گفت‌وگو نشست و درباره موضوعات مختلفی از جمله وضعیت خودش، شرایط تیم ملی والیبال، برخی شایعات، مشکلات شهرت و مرحوم حسین معدنی - مربی فقید تیم ملی والیبال - سخن گفت تا این گفت‌وگو، دومین خبر پربازدید ایسنا در روزهای اخیر باشد. فیلم دقایقی از این گفت‌وگو نیز در همان خبر در ایسنا منتشر شد.

1- پربازدیدترین خبر ایسنا در هفته‌ای که گذشت، یک «گزارش تصویری» بود. گزارش تصویری از جلسه هیأت دولت در روز یکشنبه 11 آبان 1393 یعنی در شب تاسوعای حسینی، با اقبال مخاطبان، پربازدیدترین مطلب تولیدی ایسنا در هفت روز اخیر شد. شاید نکته‌ای که این جلسه و عکس‌های مربوط به آن را از دیگر جلسات هیأت دولت متمایز می‌کرد، عزاداری اعضای دولت برای امام حسین (ع) و چهره‌های متفاوت اعضا در آن جلسه بود.

انتهای پیام

کد N566842

وبگردی