آفتاب

اطلاعیه تشکر بیت آیت الله مهدوی کنی

اطلاعیه تشکر بیت آیت الله مهدوی کنی

بیت آیت الله مهدوی کنی، با اطلاعیه از مردم وفادار و قدرشناس که با شوری وصف ناشدنی اظهار لطف نموده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه تشکر بیت آیت الله مهدوی کنی آمده است: بر خود لازم می‌دانیم از همه اعزّه و مردم وفادار و قدرشناس که با شوری وصف ناشدنی اظهار لطف نموده‌اند تشکر و قدردانی نمائیم.

در این اطلاعیه آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یعظم شعائر الله فإنها من تقوی القلوب

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

 

اکنون که روح ملکوتی عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی کنی رحمه‌الله‌علیه پس از ماه‌ها بستری شدن، در آستانه ایام عزای سیدالشهدا علیه‌السلام میهمان حضرتش گشت و مراسم نماز، تشییع، تدفین و بزرگداشت این مرد الهی و مخلص، با شکوه هرچه تمام تر برگزار گردید،

از مقام معظم رهبری مدظله العالی که از ابتدای بستری شدن این یار دیرین امام و انقلاب چندین بار بر بالین ایشان حاضر شده و برای شفایشان به صورت مستمر دعا می‌فرمودند و پس از ارتحال نیز با انتشار پیام بلند، متقن و آرامش بخش، و با اقامه نماز بر پیکر مطهر و نیز برپایی مجلس بزرگداشت نهایت تکریم و تجلیل را به عمل آوردند صمیمانه و خاضعانه تشکر می‌کنیم.

از مراجع عظام تقلید، رئیس محترم جمهور، رئیس محترم قوه قضائیه، رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر و اعضای محترم شورای نگهبان، وزرا و استانداران و سایر مسئولین دولتی، فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از علماء بزرگ بلاد خصوصاً علمای قم، نجف،‌ مشهد و...، اساتید و طلاب محترم حوزه های علمیه، ائمه محترم جمعه و جماعت تهران و سراسر کشور،دبیرکل محترم حزب الله لبنان، تولیت محترم آستان حضرت عبدالعظیم حسنی‌علیه‌السلام، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، هنرمندان و... که با حضور یا ارسال پیام و نیز برگزاری مجالس دعا و ترحیم مراتب احترام و لطف خود را ارزانی داشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از خانواده محترم امام راحل رحمه‌الله علیه، خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و عموم ملت مومن و خداجو که در ایام بستری و نیز ارتحال، همراهی و همدردی خود را ابراز داشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از تیم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان بهمن، بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان شهید مسیح دانشوری که از روز ۱۴خرداد تا ۲۹مهر از هیچ گونه تلاشی برای بهبود حال آیت الله فروگذار ننمودند خصوصاً از آقایان دکتر ولایتی و دکتر نوحی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و نیز از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و سایر اصحاب رسانه بخاطر پوشش مناسب خبری و تولید برنامه و محتوا در قالب‌های مختلف در اطلاع‌رسانی و معرفی شخصیت و خدمات آیت الله مهدوی کنی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

در ایام عزای سید الشهدا سلام الله علیه ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس آقا و مولایمان حضرت ولیعصر حجه‌بن الحسن‌المهدی عجل الله فرجه الشریف، این آیه را -که غالباً پیر سفرکرده‌مان خطاب به حضرتش می خواندند- زمزمه می کنیم که: «‌یا ایها العزیز مسّنا و اهلنا الضّر و جئنا ببضاعه مزجاه فأوف لنا الکیل و تصدّق علینا إنّ الله یجزی المتصدّقین».

از خدای قادر متعال مسالت می‌کنیم علوّ درجات را به روح مطهر امام و شهیدان و پیروان راستین‌شان مرحمت و این ثلمه وارد شده بر اسلام و مسلمین را جبران فرماید و توفیق ادامه راه و دوام باقیات صالحات آن عالم ربانی را به ما عطا فرماید و از عموم مؤمنین و مؤمنات تقاضای عاجزانه داریم که در این روزها و شبهای پر از غم و ماتم و در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین علیه‌السلام، روح مطهر مرحوم آیت الله مهدوی کنی را نیز از دعای خیر خویش بهره مند سازند. اجرکم عند الله 

 

عاشورای ۱۳/۱۴۳۶ آبان۱۳۹۳ 

 

کد N566183

وبگردی