آفتاب

حزب‌الله لبنان حمایت ملت‌های عربی از فلسطین را خواستار شد

حزب‌الله لبنان حمایت ملت‌های عربی از فلسطین را خواستار شد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای عملیات یک فلسطینی در شهر قدس و زیر گرفتن تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست را اقدامی قهرمانانه خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات قهرمانانه صورت گرفته توسط ابراهیم العکاری، مجاهد فلسطینی در شهر قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن چند تن از شهرک‌نشینان صهیونیست انجامید، یک عملیات مهم بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات موفق نمونه‌ای از مقاومت مردمی پایدار فلسطینی‌ها به‌شمار می‌آید که بیانگر اراده محکم ملت فلسطین در رویارویی با روند یهودی‌سازی قدس و تلاش‌های اسرائیل برای تخریب مسجد‌الاقصی و مقدسات مسلمانان و مسیحیان در این شهر به‌شمار می‌آید.

حزب‌الله لبنان از ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا از ملت فلسطین حمایت کنند، چرا که فلسطین بهترین جوانان خود را برای محافظت از هویت اصیل و سرزمین خود در رویارویی با شهرک‌سازی‌ها و تجاوزات اسرائیل تقدیم می‌کند.

این در حالی است که ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک راننده فلسطینی دیگر، تعدادی از سربازان اسرائیلی را در کرانه باختری زیر گرفته که در جریان آن دست‌کم سه سرباز اسرائیلی مجروح شد.

این اقدام بعد از گذشت چند ساعت از عملیات نخست توسط ابراهیم العکاری در شهر قدس صورت گرفت.

انتهای پیام

کد N565758

وبگردی