آفتاب

تشکیلات خودگردان فلسطین به شورای امنیت می‌رود

تشکیلات خودگردان فلسطین به شورای امنیت می‌رود

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رهبران فلسطینی تصمیم دارند به منظور جلوگیری از اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی هر چه سریعتر به شورای امنیت بروند و اقدامات سریعی را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی المحیط، "نبیل ابو ردینه"، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: اسرائیل با اصرار بر ادامه تجاوزها و نقض حریم مسجدالاقصی، شهرک نشینان را برای یورش به این مسجد تحریک می‌کند و تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

وی تاکید کرد: ما مقابل دولتی هستیم که قصد دارد از طریق تقسیم مسجدالااقصی، امور خود را پیش ببرد و این امری است که ما بارها آن را خط قرمز اعلام و تاکید کردیم که گذشتن از این خط قرمزها، انتقادهای داخلی و منطقه‌ای را در پی خواهد داشت و این‌ها اقداماتی است که در صورت در پیش گرفتن آن جامعه اسلامی و تمام آزادگان جهان مقابل آن می‌ایستند و هرگز سکوت نمی‌کنند.

در همین حال و بعد از اینکه پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درب‌های مسجدالاقصی را باز می‌کند، شهرک نشینان امروز (چهارشنبه) به محوطه این مسجد یورش بردند.

پیشتر گروه‌های اسرائیلی در پی شلیک گلوله به یهودا گلیک، خاخام یهودی و زخمی شدن وی از تمام شهرک نشینان خواستند تا به محوطه‌های این مسجد یورش ببرند.

انتهای پیام

کد N565460

وبگردی