آفتاب

طالبان پاکستان، هندوستان را تهدید کرد

طالبان پاکستان، هندوستان را تهدید کرد

یک گروه نوین طالبان پاکستان که در عملیات انتحاری در مرز هندوستان- پاکستان دست داشت، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در این حمله هم پاکستانی‌ها و هم هندوها هدف قرار گرفتند و در حملات بعدی هندوها هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان عملیات انتحاری روز یکشنبه 57 پاکستانی کشته شدند چراکه عامل انتحاری تلاش کرد تا خود را هرچه بیشتر به مرز پاکستان- هندوستان نزدیک کند تا هندوهای بیشتری کشته شوند.

احسان‌الله احسان، سخنگوی گروه نوین طالبان پاکستان به نام "جماعه احرار تحریک طالبان پاکستان" به نارندرا مودی، نخست‌وزیر هندوستان هشدار داد که این گروه خطوط نفتی هندوستان را هدف قرار خواهد داد.

وی در مصاحبه‌ای تلفنی به خبرگزاری رویترز گفت: من پیشتر به مودی گفته‌ام که اگر عاملان انتحاری ما بتوانند در این طرف مرز حملات انجام دهند، به راحتی خواهند توانست در آن طرف هم حملاتی انجام دهند. من به او گفتم که دستانش به خون شبه‌نظامیان کشمیری و مردم بی‌گناه گجرات آغشته است.

سخنگوی طالبان پاکستان ادامه داد: حمله انتحاری روز یکشنبه بر ارتش پاکستان تمرکز داشت. ما مفتخریم که بیان کنیم هدف ما نیروهای امنیتی پاکستان و تاسیسات آنها بود که حمله‌ای کاملا موفقیت‌آمیز هم بود.

انتهای پیام

کد N564545

وبگردی