آفتاب
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد

برخورد جدی با پزشکانی که پول اضافه بگیرند

برخورد جدی با پزشکانی که پول اضافه بگیرند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به ارجاع 41 پرونده بهداشتی، دارویی و درمانی به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در مهرماه سال جاری، گفت: با اخذ هرگونه وجه اضافه در تعرفه‌های پزشکی برخورد خواهد شد.

ایرج عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت: در مهر ماه امسال 41 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که از این تعداد به 36 پرونده رسیدگی شده و مابقی در دست بررسی است.

وی از در نظر گرفتن 270 میلیون ریال جزای نقدی برای این پرونده‌ها خبر داد و افزود: درج در پرونده پزشکی، جبران خسارات وارده و ... از دیگر جرایمی است که برای افراد متخلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه «برخی از افراد با خواست خود از شکایت صرف‌نظر کردند» تاکید کرد: بر اساس مصوبه جدید وزارت بهداشت در خصوص تعرفه جامعه پزشکی، شعب تعزیرات حکومتی به دور از هرگونه چشم‌پوشی رسیدگی به تخلفات را در دستور کار دارند و با پزشکان متخلف برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه رعایت نکردن ضوابط بهداشتی را نیز از دیگر تخلفات بخش بهداشتی و درمان دانست و افزود: این تخلفات مقدمه‌ای برای ایجاد بیماری‌ها در خانواده‌هاست و از همین رو در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

وی گفت: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی از مدارس و مراکز علمی آموزشی بازرسی می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف به‌ویژه در بوفه‌ها و سلف سرویس‌ها اعمال قانون خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه 30009651 در میان بگذارند.

انتهای پیام

کد N564038

وبگردی