آفتاب
با حضور عزاداران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

نماز جماعت ظهر عاشورا به امامت رییس‌جمهور اقامه شد

نماز جماعت ظهر عاشورا به امامت رییس‌جمهور اقامه شد

ظهر امروز سه شنبه مصادف با روز عاشورا حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با حضور در اجتماع عزاداران حسینی در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در مراسم عزاداری عاشورای سرور و سالار شهیدان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس‌جمهور ظهر امروز در بدو ورود به آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) از سوی آیت الله ری‌شهری تولیت این آستان مورد استقبال قرار گرفت.

روحانی پس از زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، به زیارت حضرت حمزه‌بن موسی کاظم (ع) و طاهربن زین‌العابدین (ع) مشرف شد.

براساس این گزارش عزاداران اباعبدالله الحسین در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نماز جماعت ظهر و عصر عاشورا را به امامت روحانی اقامه کردند و پس از آن رییس‌جمهور در اجتماع باشکوه سینه‌زنان و زنجیرزنان حسینی حاضر شد و در فضای سرشار از معنویت به عزاداری پرداخت.

هم‌چنین روحانی در حاشیه مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در حرم عبدالعظیم حسنی از برخی خادمان و پیرغلامان هیات‌های مذهبی با اهدای تابلوهایی که بر روی آن جمله "مظلوم حسینم" نقش بسته بود تجلیل کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات و آیت‌الله ری‌شهری تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، حسن فریدون ، نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور، رحمانی فضلی وزیر کشور، هاشمی استاندار تهران و ... روحانی را در این مراسم همراهی کردند.

روحانی هم‌چنین با حضور بر مزار آیت‌الله مهدوی کنی، با قرائت فاتحه‌ برای آن مرحوم طلب مغفرت کرد.

انتهای پیام

کد N563727

وبگردی