آفتاب

پناهیان: عاشورای امسال از گذشته استکبار ستیزانه‌تر است

پناهیان: عاشورای امسال از گذشته استکبار ستیزانه‌تر است

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به هم‌زمانی عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان تاکید کرد: عاشورای امسال از همه سال‌های دیگر استکبارستیزانه‌تر و استکبارستیزی ما امسال از همه سال‌های دیگر عاشورایی‌تر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان که صبح امروز در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد با بیان این که مردم در زمان طاغوت یزید زمان خود را شناختند خاطرنشان کرد: پس از این که طاغوتیان دریافتند که مردم یزید زمان خود را شناخته‌اند جلوی دسته‌های عزاداری، ذاکران و روضه‌خوان‌ها را می گرفتند و می‌گفتند که شما طوری مرگ بر یزید و زنده باد حسین می‌گویید که منظورتان کاملا معلوم است که به دنبال حسین زمان‌تان حضرت روح‌الله هستید و به دنبال مرگ یزید زمان خود یعنی طاغوت هستید.

او با تاکید بر این که مردم ایران مردمی هشیار هستند که در محضر اباعبدالله حسین هیچ گاه حسین زمان و یزید زمان خود را فراموش نمی‌کنند، تاکید کرد: عاشورای امسال از همه سال‌های دیگر استکبار ستیزانه‌تر و استکبارستیزی ما امسال از همه سال‌های دیگر عاشورایی‌تر است.

پناهیان با بیان این که امروز عاشورایی است که اگر 13 آبان هم نبود ما در نوحه‌های خود باید مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار می‌گفتیم گفت: استکبار خبیث امروز فهمیده است که باید جلوی ما را به شیوه یزید و شمر بگیرد. استکبار دانسته است که باید همان طور که حسین (ع) را محاصره کردند و سر ایشان را از بدن جدا کردند و اهل بیت ایشان را به اسارت بردند به همان شیوه بیایند و مومنین منطقه اعم از شیعه و سنی را سر از بدن جدا کنند؛ بلکه بتوانند این مقاومت را کنترل کنند ولی دیگر ما 72 تن نیستیم، 72 میلیون هم نیستیم بلکه بسیار بیش از این هستیم.

وی افزود: امروز اگر 13 آبان هم نبود استکبار ستیزی در عاشورای ما موج می‌زد.

پناهیان با بیان این که امروز عاشورای ما علنی شده است خاطرنشان کرد: امروز جوانان جهان اسلام و حتی جوانان غیرمسلمان در سوریه مقابل تروریست‌ها ایستاده‌اند و از حرم حضرت زینب دفاع می‌کند. اهل سنت نیز با ایستادگی در مقابل تروریست‌ها از کربلا محافظت می‌کند و می‌گویند که حسین (ع) پسر پیغمبر ماست و اگر ما در عاشورا بودیم از حسین طرفداری می‌کردیم.

او با اشاره به وضعیت استکبار جهانی در منطقه اظهار کرد: استکبار جهانی که در حال نابودی و اضمحلال است امروز به فلاکتی دچار شده است که به حمایت پنهانی از تروریست‌هایی می‌پردازد.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

کد N563706

وبگردی