آفتاب

حاشیه های راهپیمایی 13 آبان

حاشیه های راهپیمایی 13 آبان

در راهپیمایی ۱۳ آبان تهران تعدادی از تجمع کنندگان به صورت نمادین سانتریفیوژ‌هایی به نشانه اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است در دست داشتند.

به گزارش خبرآنلاین,  تجمع مردم تهران به مناسبت سالروز یوم‌الله 13 آبان از ساعت 9:30 دقیقه صبح در مقابل لانه جاسوسی آمریکا آغاز شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*عزاداران حسینی که در مقابل لانه جاسوسی تجمع کرده بودند شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، ‌"مرگ بر اسراییل"، "لبیک یا حسین (ع)"،‌ "الله اکبر خامنه‌ای رهبر"، "یا حسین (ع)"،‌ "پیکر گلگون شهیدان ما این سند جنایت آمریکاست" را سردادند.
* هیئت‌های عزاداری امام حسین(ع) که در خیابان طالقانی مستقر هستند، به تجمع‌کنندگان تهرانی پیوستند.
* در مسیر راهپیمایی شعارهایی همچون "13آبان روز برائت از یزید زمان"، "هیهات من الذله"، "مرگ بر آمریکا"، "درود بر آن خاندانی که حتی در مقابل تحریم آب هم سازش نکرد"، "کلام رهبر ما خط قرمز ما" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" سرمی‌دادند.
* همچنین به صورت نمادین چند عدد ماکت سانتریفیوژ نیز در دست تجمع‌کنندگان مشاهده می‌شد که شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست سر می‌دادند.
* همچنین در اطراف خیابان طالقانی نیز بروشورهایی از خیانت‌های فتنه‌گران و آشوب‌های آنان در برخی از خیابان‌های تهران درسال 88 نصب شده بود. در این بروشورها تصاویری از میرحسین موسوی، مهدی کروبی، سیدمحمد خاتمی، شیرین عبادی، مسعود رجوی و مریم رجوی به تصویر درآمده بود.
* پیکر پاک 45 شهید گمنام که به تازگی تفحص شده‌اند نیز در میان راهپیمایان و عزاداران حضور دارد.

/212

کد N563671

وبگردی