آفتاب

تاکید رییس مجلس بر رفع مشکلات مالی بیماران سرطانی

تاکید رییس مجلس بر رفع مشکلات مالی بیماران سرطانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع مشکلات مالی بیماران سرطانی گفت: کلینیک تخصصی درمان بیماران سرطانی مهرانه در صورت تقویت می‌تواند به کل منطقه خدمات پزشکی ارائه کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر علی لاریجانی عصر روز یکشنبه بعد از بازدید از بخش‌های مختلف کلینیک تخصصی درمان سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان در جلسه اداری این مرکز حضور یافت و گفت: گزارشی درباره اقدامات ارزشمندی که در این مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی انجام شده از سوی استاندار زنجان قرائت شده بود که باید عنوان کرد احداث این مجموعه با همکاری و مساعدت این تعداد خیر منحصر به فرد است.

وی با تاکید بر حمایت از خانواده‌های بیماران گفت: در تهران نیز مرکز خیریه‌ای به نام محک از کودکان مبتلا به سرطان حمایت می‌کند. اقدامات انجام شده در مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان بسیار با دقت انجام شده و انجام این مهم باعث ارائه خدمات مفید به بیماران نیازمند شده است.

وی افزود: بیماران علاوه بر درد بیماری، درد بی‌پولی را نیز دارند که این موضوع اعصاب‌شان را تحت فشار قرار می‌دهد و در ملاقات‌های مردمی این موضوع را کاملا لمس کرده‌ام؛ بنابراین خدمات شما به بیماران رضای خدا را به همراه خواهد داشت.

رییس نهاد قانونگذاری افزود: اقدامات انجام شده در مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه با علائق دینی و احساس مسئولیت دست‌اندرکاران انجام شده است. کارهای دولتی معمولا زمان بر بوده این در حالی است که هماهنگی و احساس مسئولیت شما باعث شده که ساخت مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه سریع‌تر انجام شود.

وی با آرزوی توفیق برای کارکنان مرکز حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان یادآور شد: به وزیر بهداشت سفارش‌های لازم را برای مساعدت در جهت تجهیز این مرکز حمایت از بیماران سرطانی خواهند کرد و انتظار است که این مرکز بتواند به تمامی بیماران این منطقه خدمات پزشکی ارائه کند.

در ابتدای این جلسه مهندس وثوقی مدیر‌عامل انجمن خیریه مهرانه زنجان گزارشی از فعالیت‌های این مرکز و نیازهای آن به رئیس مجلس ارائه داد.

انتهای پیام

کد N562949

وبگردی