آفتاب
پس از واکنش پرسپولیس نسبت به تغییر زمان شهرآورد

کاظمی: در صورت تغییر زمان داربی پرسپولیس باید تبعیت کند

کاظمی: در صورت تغییر زمان داربی پرسپولیس باید تبعیت کند

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران درباره واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر زمان شهرآورد پایتخت می‌گوید چنانچه سازمان لیگ تصمیم گرفته و تشخیص دهد که زمان داربی باید تغییر کند، باشگاه‌ها ملزم به اجرا هستند و باید از این موضوع تبعیت کنند.

علی کاظمی در گفت و گو با ایسنا، پس از اعلام رسانه‌ها درباره تغییر زمان داربی پایتخت، اظهار کرد: هنوز برنامه‌ای به صورت رسمی اعلام نشده است و آن که عنوان شده از طریق رسانه‌ها مطرح شده است، چندی پیش درخواستی مبنی بر تغییر زمان داربی توسط کمیته‌ مسابقات به هیات رییسه اعلام شد و هیات رییسه نیز با این موضوع موافقت کرد تا بررسی‌های لازم توسط این کمیته‌ انجام شود، اما باید بدانیم که هنوز برنامه‌ای به صورت رسمی اعلام نشده که باشگاه پرسپولیس نسبت به آن اعتراض کند.

وی گفت: قطعا هر باشگاهی درخواستی داده باشد، مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما باید بدانیم که موضوع تغییر زمان داربی هنوز توسط کمیته‌ مسابقات به صورت رسمی اعلام نشده و تنها بر اساس صحبت رسانه‌ها این مسائل مطرح شده است.

کاظمی ادامه داد: هر باشگاهی می‌تواند درخواستش را به سازمان لیگ ارائه کند و سازمان لیگ موظف است به این درخواست رسیدگی کند.

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به ملزم بودن باشگاه‌ها نسبت به اجرای تصمیمات سازمان لیگ، بیان کرد: این بدان معنا نیست که درخواست باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار نمی گیرد و تمامی این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که هنوز زمان داربی تغییری نکرده است.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N562032

وبگردی