آفتاب

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 13 آبان

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 13 آبان

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 13 آبان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سیزده آبان ماه سالروز حماسه تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی است. این حادثه پرشور که امام عظیم الشان(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند پاسخ کوبنده‌ای به سال‌ها ددمنشی، ظلم پراکنی و خوی مستکبرانه دولت ایالات متحده آمریکا بود. رژیم مستکبر آمریکا با همراهی شاه خائن پهلوی می‌کوشید تا فرهنگ اسلامی را نابود سازد و فرهنگ منحط غرب را جایگزین کند و در ضمن آن به بهره کشی و استثمار ثروت عظیم ایران بپردازد اما با نهضت پرشور امام(ره) و جانفشانی ملت قهرمان ایران، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و دست آمریکا و ایادی آن از ایران اسلامی قطع شد.

تقارن سیزدهم آبان ماه با عاشورای حسینی پیام‌آور ایستادگی در برابر یزیدیان و شمرهای زمان و جانفشانی در راه اعتلای اسلام عزیز است. درس قیام امام حسین(ع) مذاکره و امان نامه نیست، بلکه عزت و ایستادگی در برابر ظالمین است چنانچه خود فرمود: «انی لا اری الموت الاالسعاده والحیوه مع الظالمین الاّ برما»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامی داشت عاشورای حسینی و سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی همگان به ویژه عزاداران حسینی را به برگزاری پرشور این روز دعوت می‌نماید.

انتهای پیام

کد N561998

وبگردی