آفتاب

دستگیری عاملان شهادت ماموران کلانتری ۱۷ زاهدان

دستگیری عاملان شهادت ماموران کلانتری ۱۷ زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از ماه‌ها اقدامات تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی، اعضاء باند شش نفره سارقان مسلح عامل شهادت مأموران کلانتری ۱۷ را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان‌وبلوچستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی به شهادت دو تن از ماموران کلانتری ۱۷زاهدان در خردادماه سال گذشته، بر اثر اصابت گلوله توسط افراد ناشناس و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی بیان کرد: کاراگاهان آگاهی پس از ماه‌ها اقدامات گسترده تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی سرنخ‌هایی از دخالت باند شش نفره سارقان مسلح در این پرونده به دست آوردند و محل اختفای یکی از اعضاء این باند را در شهر زاهدان شناسایی کردند.

رحیمی در ادامه اظهار کرد: کاراگاهان با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات شبانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر شده و جهت بررسی بیشتر وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: اعضاء این باند با استفاده از مدارک هویتی جعلی به کشورهای پاکستان و افغانستان تردد می‌کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه رسیدگی به این پرونده هویت دقیق این متهمان را شناسایی و پس از تحت کنترل قرار دادن محل تردد این افراد، آنها را طی چند عملیات هماهنگ در شهرستان‌های زاهدان و چابهار دستگیر کردند.

رحیمی گفت: تعدادی مدارک هویتی جعلی و چند قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه این متهمان کشف شد. اعضاء این باند شش نفره در تحقیقات تخصصی علاوه بر به شهادت رساندن دو تن از ماموران کلانتری 17 زاهدان، به درگیری مسلحانه منجر به زخمی شدن دو تن در اردیبهشت‌ماه سال گذشته، قتل دو تن در پارک "ملت" زاهدان، سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو تویوتا و سه فقره تیراندازی منجر به جرح اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

کد N561963

وبگردی