آفتاب
ان‌شاالله قهرمان می‌‌شویم؛

قلعه‌نویی:ممکن بود به صبا ببازیم/نگران از دست دادن امتیازها نیستیم!

قلعه‌نویی:ممکن بود به صبا ببازیم/نگران از دست دادن امتیازها نیستیم!

از بازی راضی بودم، اما از نتیجه نه. اینکه ناراضی‌ بودن من دلایل زیادی دارد. مهمترین دلیل خستگی بازیکنان ما بود. این خستگی روی روند کار تیم ما تاثیر گذاشته بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش فقط با صدر جدول 4 امتیاز فاصله دارد و نگران از دست دادن امتیازها نیست.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از توقف تیمش مقابل صبای‌قم در ورزشگاه آزادی گفت: از بازی راضی بودم، اما از نتیجه نه. اینکه ناراضی‌ بودن من دلایل زیادی دارد. مهمترین دلیل خستگی بازیکنان ما بود. این خستگی روی روند کار تیم ما تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که خستگی تمرکز ما را به هم زد. ما برخلاف روند بازی گل خوردیم و می‌‌توانستیم گل خود را حفظ کنیم، اما فوتبال است و هزار اتفاق در آن رخ می‌‌دهد، چه بسا در دیداری که ما حق برد داشتیم اگر ضربه چشمی گل می‌‌شد حتی مساوی هم نمی‌ گرفتیم و می‌باختیم.

قلعه‌نویی در ادامه تاکید کرد: فکر می‌‌کنم صبا به علت زمان بیشتری که برای آماده شدن داشت، از ما بیشتر روی این بازی تمرکز کرده بود.  در این بازی به دروازه‌بان ما زیاد فشار نیامد. یک توپ آمد و رفت داخل دروازه. فروزان حتی زمین هم نخورد، ولی فروزان را روی این گل صددرصد مقصر نمی‌‌دانم. او گلر خوبی است، ولی روی گل‌خورده مقصر نبود.

وی همچنین متذکر شد: برای قهرمانی باید تعداد بازی‌ها را ضربدر 2 کنیم و به اضافه یک تا نشان دهیم تا به حال موقعیت قهرمانی داشته‌ایم یا خیر. ما کمتر از امتیازات مورد نیاز امتیاز گرفته‌ایم، اما با صدر جدول 4 امتیاز فاصله داریم و به علت نزدیکی امتیاز تیم‌ها زیاد از بابت کسر امتیازات نگران نیستیم و ان‌شاالله قهرمان می‌‌شویم.

 

کد N560947

وبگردی