آفتاب

درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در "روز خشم"

درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در "روز خشم"

رژیم صهیونیستی به منظور رویارویی با تظاهرات فلسطینیان 3 هزار تن از نیروهای خود را در مناطق مختلف قدس اشغالی مستقر کرده است. گزارش‌های رسیده از فلسطین از درگیری فلسطینیان خشمگین با نیرو‌های اشغالگر در قدس و کرانه باختری خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) جنبش‌های فتح و حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی با صدور فراخوان‌هایی خواستار مشارکت گسترده شهروندان در تظاهرات "روز خشم" در پاسخ به تجاوزات و جنایت‌های صهیونیست‌ها و هتک حرمت مقدسات اسلامی قدس، شده‌اند.

به رغم صدور فراخوان تظاهرات در قدس اشغالی، مناطق مختلف کرانه باختری نیز امروز پس از برگزاری نماز جمعه صحنه تظاهرات و درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی بود.

بنا بر گزارش شبکه اسکای نیوز عربی در این درگیری‌ها که در قدس و برخی مناطق کرانه باختری از جمله شهر الخلیل جریان دارد تا کنون ده‌ها جوان فلسطینی زخمی شده‌اند. رژیم صهیونیستی برای رویارویی با جوانان فلسطینی به گاز اشکاور و گلوله پلاستیکی روی آورد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته 2000 نفر از نیروهای خود را در شهر قدس مستقر کرده بود و امروز هزار نفر دیگر به این نیروها افزود.

لازم به ذکر است که مسجد الاقصی روز گذشته برای اولین بار در طول تاریخ به طور کامل به روی مسلمانان بسته شد و شهر قدس نیز شاهد درگیری‌های شدیدی بود که طی آن ده‌ها فلسطینی مجروح شدند.

انتهای پیام

کد N560853

وبگردی