آفتاب
برای ابراهیم زاده متاسفم؛

درخشان: نام پرسپولیس از اسم آدم ها خیلی بزرگتر است/با صادقیان برخورد می کنم

درخشان: نام پرسپولیس از اسم آدم ها خیلی بزرگتر است/با صادقیان برخورد می کنم

نام پرسپولیس از اسم آدم ها بزرگتر است و به همین دلیل، با پیام صادقیان برخورد خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نام پرسپولیس از اسم آدم ها بزرگتر است و به همین دلیل، با پیام صادقیان برخورد خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان بازی تیم های پرسپولیس و پیکان که روز پنجشنبه با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید، پیام صادقیان در هنگام تعویض خود زیر گوش حمید درخشان سرمربی تیمش، صحبت هایی را مطرح کرد و سپس به جای نشستن بر روی نیمکت، راهی رختکن شد.

حمید درخشان در گفتگوی امروز خود با برنامه ورزش و مردم، ابتدا در خصوص صحبت های منصور ابراهیم زاده که در نشست خبری بعد از بازی گفته بود که تاکنون چنین پرسپولیس ضعیفی را ندیده بودم، اظهار داشت: واقعا از صحبت های ابراهیم زاده ناراحت شدم. البته برای این هم متاسفم که تیم پیکان، مقابل تیم ضعیف پرسپولیس باخته است!

وی در مورد وضعیت کنونی پرسپولیس نیز تصریح کرد: بعد از آن ماراتنی که با راه آهن در جام حذفی داشتیم، بچه ها برای مسابقه با پیکان خسته بودند که این مشکل در نیمه نخست به خوبی مشخص بود. اما در نیمه دوم، روند تیم بهتر شد.
سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: با این برد، وضعیت تیم بهتر شد و ما برای بازی های آینده به خصوص دربی، شرایط مناسبی خواهیم داشت.

درخشان با اشاره به این که تیمش پیش از دربی با هیچ تیم دیگری مسابقه نخواهد داد، یادآور شد: هر مسابقه ای که تا قبل از دربی برای ما در نظر بگیرند، در آن حاضر نخواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان، درباره حرکت صادقیان در هنگام تعویض خود در دیدار برابر پیکان، گفت: نام پرسپولیس از اسم آدم ها بزرگتر است. به همین دلیل، بنده اجازه نمی دهم در تیم بزرگ پرسپولیس این اتفاقات بیفتند. به همین جهت، مطمئنا با صادقیان برخورد خواهم کرد.

کد N560780

وبگردی